Arsin Belediye Başkanı Hamza Bilgin, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla mesaj yayınladı.
BAŞKAN BİLGİN’DEN 19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA,
GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI MESAJI
Arsin Belediye Başkanı Hamza Bilgin, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla mesaj yayınladı. Başkan Bilgin mesajında şu ifadeleri kullandı: “Aziz milletimizin gururu olan 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’mızı büyük bir coşku ile kutluyoruz. 19 Mayıs 1919, Samsun’da bağımsızlık meşalesinin yakıldığı, milletimizin kaderini değiştiren tarihi bir dönüm noktasıdır. Bu kutlu gün, esarete boyun eğmeyen bir milletin yeniden ayağa kalkışının, birlik ve beraberlik ruhuyla yazdığı destanın başlangıcıdır.”
MİNNET VE SAYGIYLA ANIYORUZ
“Cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ün bu anlamlı günü gençlerimize armağan etmesi, gençliğe duyduğu güvenin en güçlü göstergesidir. Bizler de geleceğimizin teminatı olan gençlerimizin; milli değerlerine bağlı, çağın gereklilikleriyle donanmış, üreten ve ülkesine değer katan bireyler olarak yetişmeleri için var gücümüzle çalışmaya devam ediyoruz. Bu duygu ve düşüncelerle; başta Cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk ile silah arkadaşlarını, aziz şehitlerimizi ve kahraman gazilerimizi rahmet, minnet ve saygıyla anıyor; kıymetli hemşehrilerimizin ve sevgili gençlerimizin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı yürekten kutluyorum.”


